8th Post - Foxit PDF Editor Crack

Aslkm dan Hai,

Foxit PDF Editor adalah alternatif software untuk format file .pdf . Saya memperolehi perisian ini secara tidak sengaja apabila saya tengah mencari perisian yang boleh meng"edit" fail pdf sebab komputer kerja saya pada masa itu tidak mempunyai perisian Adobe Creator yang boleh edit pdf file.

Kalau nak buat resume atau isi jawatan kosong, saya selalu gunakan perisian ini sebab borang jawatan kosong banyak dalam format pdf. Jadi bila gunakan perisian ini, borang kita nampak kemas dan cantik dipandang. Bukan itu saja, kalau kita nak insert atau nak lampirkan salinan siijil-sijil kita dalam borang tu pun senang. Scan sijil-sijil kita dan letak dalam format pdf. Selepas tu, baru kita insert dalam borang jawatan kosong yang kita isi itu.





Tapi perisian yang saya ada ini hanyalah crack saja. Maksudnya bukanlah original software tapi masih boleh digunakan lagi. Serius saya tak ingat dari mana saya dapat software ni. Kalau saya ingat, confirm saya bagi credit dengan person tersebut..

Nak download, klik link ini dan gunakannya sebaik mungkin..

Arios

TQ for reading my entri..

psst.. Kalau ada masalah, please let me know coz 1st time guna servis mediafire ni..


0 ulasan:

Catat Ulasan


up