9th Post - Mentor 6 VS K Pop Star..

Aslkm dan Hai,

Semalam sempat tengok Mentor 6..Jarang-jarang tengok realiti show program ni,lebih-lebih lagi bab sal singing contest ni..bukan nak cakap saya pandai nyanyi or tak suka bakat orang tapi belum sampai ke tahap yang saya akan cakap "Wow!!Bestnya suara penyanyi ni"..

Semalam tengok Mentor sebab nak tau siapa protege Kak Ogy ni. Yer la semua orang tau kak Ogy kan orangnya cerewet teramat dan selektif orangnya. Selain tu nak juga tengok siapa protege Adam (orang kampun g aku ni), da agak dia akan pillih orang yang pandai menari..Selepas tengok konsert pengenalan, saya rasa yang banyak peminat ni protege Faizal Tahir, Anas..iras-iras Marcell penyanyi dari Indon..tapi ini baru konsert pengenalan, belum lagi konsert seterusnya..tengok siapa lagi yang lebih kuat..


Saya tak boleh elakkan nak bandingkan Mentor 6 dan K Pop Star yang main kat Channel Astro 393..Peserta yang terpilih dalam K Pop Star semuanya talented dan boleh buat penonton terpukau..Pemilihan peserta juga sangat  ketat..tak percaya jom tengok video youtube ini..






Best tak??? Ini kumpulan SuPearls..suka dengar lagu ni..ada beberapa penyanyi lagi yang saya suka. Saya tak boleh jangka siapa yang akan menang untuk K Pop Star..

Apa-apa pun layan juga Mentor 6 dan K Pop Star...

Arios...

TQ for reading my entri...

0 ulasan:

Catat Ulasan


up