5th Post - Iklan ChurpChurp yang sangat Famous...

#ChurpChurp ran over 500 new campaigns in the past 6 months! Were you apart of it? If you weren't, start today!

Aslkm dan Hai,


Baru beberapa entri saya postkan dalam blog ini..tapi hati saya gatal nak wat iklan churpchurp..maka saya pun bersengkang mata lah semalam nak kaji macam mana nak daftar, nak buat dan nak running iklan ni..banyak blog juga saya kena rujuk semasa nak daftar ChurpChurp ni..tutorial rujuk blog Encik Jamal.. dan Miss Lyssa . Banyak lagi lah blog yang bagi tutorial percuma cara nak daftar ChurpChurp ni..saya tak larat dan expert lagi nak wat tutorial ni semua..so tanya Pakcik Google kita ni..


Yang bestnya, medium penggunaan iklan ChurpChurp ni sangat meluas..facebook,twitter,emel,dan blog juga boleh letak iklan ChurpChurp..terpulang dengan kita jer rajin tak tuk promote..


Saya baru jer bermula hari ini..sebelum ni tak pernah involve tuk promote iklan-iklan macam ni..tadi baru jer post kat fB saya..tu pun pikiran saya agak negatif sikit..pa la my other fren fikir bila dorang nampak saya buat iklan macam ni..tapi kalau saya tak cuba,bila nak tau betul ke tak benda ni berhasil..terpulang dengan kita rajin promote or tak..kalau orang lain boleh wat,why not me..


Better Try Than Never..


Arios...


TQ for reading my entry...

0 ulasan:

Catat Ulasan


up